Καλώς ήρθατε...

Σε αυτό το ιστολόγιο η γιαγιά τζογια, θα αφηγήτε παλιές ιστορίες ζωής....
....αλλά και μυρωδάτες συνταγές γεμάτες από αναμνήσεις ζωής.




Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Κεριώτικα ποιήματα


Δεν το περίμενα ποτέ ετούτο το πισκέσι,
από μουλάρια κι άλογα σε γάϊδαρο να πέσεις

Σ' αφήνω την καληνυχτιά μηλιά μου
με τους κλώνους και πάω να κοιμηθώ
με βάσανα και πόνους

Πάρτη τη φωτογραφία μου σφιχτά στην αγκαλιά σου
και τότενες θα σου φανεί πως βρίσκομαι κοντά σου.

Γράμμα στο δρόμο μην βραχείς και αν βραχείς μην λιώσεις.
Πήγαινε στην αγάπη μου πολλά φιλιά να δώσεις.

Άνοιξε το παραθύρι σου και πέτα μου ένα σπίρτο
ν' ανάψω το τσιγάρο μου γιατί φωτιά δεν βρίσκω

Από μακριά σε ξάνοιξα σαν ψάρι λαχταρίζω,
να σου μιλήσω δεν μπορώ να αγγίξω δεν ορίζω

Το σκαρτσοφόλι ελάβαμε,με κόκκινη κορδέλα
κι αν είναι λίγα τα προικιά,είναι όμορφη η κοπέλα

Τριαντάφυλλο είσαι την αυγή ρόδο το μεσημέρι,
τ'αδέλφια μου θα κάνω εχθρούς μα θα σε κάνω ταίρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου