Καλώς ήρθατε...

Σε αυτό το ιστολόγιο η γιαγιά τζογια, θα αφηγήτε παλιές ιστορίες ζωής....
....αλλά και μυρωδάτες συνταγές γεμάτες από αναμνήσεις ζωής.




Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Στιχάκια από τα ξένα

Όποια καρδιά από έρωτα
είναι τραυματισμένη να μην
ξοδεύει φάρμακα γιατί
δεν ξαναγένη
--------------
Θ'μπω βαθιά μέσα στη γη
να στρώσω ένα κρεββάτι
γιατί δεν τα αντέχω πια
του έρωτος τα πάθη
--------------
Με ρόδα και τριαντάφυλλα
και άνθη του παραδείσου
ο έρωτας τα μάζεψε και
έφτιαξε το κορμί σου
---------------------
Τέσσερα φύλα έχει η καρδιά
και τα' κανες κομμάτια
με τις ματιές που μου'διναν
τα δυό σου μαύρα μάτια
--------------------------
Το αχ,το βαχ,δεν ήξερα
εγώ να το φωνάζω και
τώρα δεν περνάει στιγμή
να μην αναστενάζω
------------------------
Μέρες περνώ φαρμακερές
νύχτες σκοτινιασμένες
χαράματα λυπητερά κι
αυγές συστιχισμένες
-----------------------
Πές μου σε τι σου έφταιξα
και κρύωσε η καρδιά σου
και δεν με θέλουν να με δουν
τα μάτια τα δικά σου
-----------------------
Όποιος δεν αγάπησε στα
παιδικά του χρόνια του
έμεινε ο πόνος στη καρδιά
και θα τον έχει αιώνια
-------------------------
Ο ουρανός κι αν κατεβεί
κι γη αν πάει απάνω
δεν σ'απαρνούμε εγώ
ποτέ εκτός κι αν αποθάνω
-------------------------
Αλισμονιούντε οι φιλίες
ξεχνιούνται κι αγάπες
συναπαντιούντα και μιλάν
σαν ξένοι μες στις στράτες
-----------------------------
Αν μ' αγαπάς κι είναι όνειρο
ποτέ να μην ξυπνήσω γιατί
με την αγάπη σου ποθό να ξεψυχήσω
--------------------------
Μην μου μηνάς πισματικά
φτανει ο χωρισμός σου που
να γενή η αγάπη μου καδένα
στο λαιμό σου
-----------------------------
Όσα άστρα έχει ο ουρανός
το πιο μικρό σου μοιάζει
που βγαίνει τα μεσάνυχτα
και τα άλλα σκοτινιάζει
-------------------------
Μέσα σε ένα γυάλινο κλουβί
εμάς τα δυό να κλείσουν
να παραπέσουν τα κλειδιά
να μας αλησμονήσουν
----------------------
Εξέχασα όσα κάτεχα
και πράγμα δεν θυμούμαι
στα βάσανα βραδιάζουμε
και στους καημούς κοιμούμε

Αυτά τα μάτια τα όμορφα
σίντα στριφογυρίζουν
θάνατο δείνουν ζωντανού
ζωή νεκρού χαρίζουν
---------------------
Ποτέ να μην ειπή κανείς
πως ο καημός παλιώνει
όποτε τον σιλογιστείς
σαν την φωτιά φουντώνει
---------------------------
Κίνησαν τα τριαντάφυλλα
για να ρθουνε κοντά σου
να πάρουν χρώμα και βαφή
από την ομορφιά σου
------------------------
Ίσως να μην με αγαπάς
μα δεν σε κατακρίνω
μα το γλυκό σου όνομα
μες στην καρδιά το κλείνω
------------------------
Φωτογραφία μου μηνάς να
σου την
επιστρέψω μα αν μου
την πάρεις θα χαθώ
στον πόνο δεν θα αντέξω
--------------------------
Η μόνη μου παρηγοριά
είναι η φωτογραφία όπου
μου έχει γίνει βάλσαμο
μέσα εις την καρδία
--------------------
Δεν φταίω εγώ αν πονώ
και κλαίω,φταίει ο
πλάστης που έφτιαξε
το πρόσωπό σου ωραίο
------------------------
Όσα είναι τα άστρα του ουρανού
τόση καημοί με δέρνουν και
την φτωχή μου την καρδιά
αρχίζουν να μαραίνουν


Είναι στιχάκια που έγραφε σε γράμματα ο πατέρας μου, όταν ήταν φαντάρος το 1965 στην Κύπρο.Στις φωτογραφίες φαίνεται ο πρωτότυπος τρόπος που δίπλωνε τα γράμματά του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου