Καλώς ήρθατε...

Σε αυτό το ιστολόγιο η γιαγιά τζογια, θα αφηγήτε παλιές ιστορίες ζωής....
....αλλά και μυρωδάτες συνταγές γεμάτες από αναμνήσεις ζωής.




Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Ο Κυνηγός


Κεριώτικος χορός,που χορεύετε ακόμα και σήμερα σε εκδηλώσεις,γάμους και πανηγύρια:

Κυνηγός που εκηνυγούσε εις τα
δάση μια φορα,
έτυχε να συναντήσει μια έρημη εκκλησιά.
Προχωρεί και μπαίνει μέσα με λυπητερή καρδιά,
βλέπει εκεί που επροσκυνούσε μια μικρή καλογραιά.

Καλογραία μου τσι λέει το όνομα σου επιθυμώ.
Το όνομα σου και ας πεθαίνω στο ερημοκκλήσι αυτό.

Το όνομα μου δεν στο λέω γιατί εσύ θα λυπηθείς,
γιατί εσύ ήσουνα η αιτία καλογραία να με δεις.

¨Ελα πάτησε τον όρκο και παντρέψου μια φορά,
πάρε με τον κυνηγάρη που σ'αγάπησα πιστά.

Απ'τον όρκο θα πατήσω το θεό θα απαρνηθώ,
πάνε τώρα δύο έτη όπου ασκητεύω εδώ.
Η τροφή μου είναι το χόρτο, το κρεββάτι μου ο κισσός
και μια πέτρα μαξιλάρι, έτσι μου ήτανε γραφτό.

Όθε δεις δυο κυππαρίσια και στη μέση ένα σταυρό,
εκεί μέσα είναι θαμμένος ο μικρός ο κυνηγός.

Κι όθε δεις δυο κυππαρίσια και στη μέση μια μυρτιά
εκεί μέσα είναι θαμμένη η μικρή καλογραιά.





Ο Κυνηγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου