Καλώς ήρθατε...

Σε αυτό το ιστολόγιο η γιαγιά τζογια, θα αφηγήτε παλιές ιστορίες ζωής....
....αλλά και μυρωδάτες συνταγές γεμάτες από αναμνήσεις ζωής.




Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Μπίμπιες........

Κοίταμε ερωτεγμένη μου,ώστε να σκαπετήσω κι αν δεν σ'αρέσω στο κορμί πες μου να μη γυρίσω.



Σήμερα και αύριο θα μας δω, θα'μαι και το
σαββάτο ,την κυριακή σ' άφήνω γεια μήλο μου ζαχαράτο.


Τι τραγουδάκι να σου πω κόρη μου να σαρέσει
η μια σου σπάλα να κοπεί και η άλλη να σου πέσει!!!!!!


-Θυμάσαι που ετρώγαμε τη μαύρη πεπονέτα,εσύ έτρωγες τα ξώφυλλα κι εγώ τα από μέσα;

-Θυμάσαι που σε φίλησα για να μου πεις και πότε στην καντουνάδα του σπιτιού που τάϊζες τσι κότες;


-Πεθερά να σε ρωτήσω πού να πάω να κατουρήσω;

-Νύφη μου τραβήξου σ'άκρη κι άλλα αμόλα κι άλλα κράτη!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου